slutscenen av finalen


I sista avsnittet av säsong 4 så spelades Adele's Rolling in the deep under slut scenerna och det var min dåvarande favoritlåt! Alla scener blev då så himla mäktiga och jag tjöt typ för att det var så bra.
Men vad tror ni det kommer för låt under slutscenerna i säsong 5? Jo, min nuvarande favorit låt, Fun's We are young! Jag lovar, jag svävade över molnen! Jag var så himla lycklig haha.

Ja, nu är säsong 5 över och det är bara att vänta tills september(antar jag) till säsong 6. Så hur tycker ni att säsongen varit? Kom gärna med era åsikter så kan vi publicera dem så andra också kan få ta del av dem. =)

Nu när det är uppehåll kommer det ju inte att komma så mycket mer Gossip Girl-nyheter, kanske lite mer om skådisarna, gifs och bilder t.ex. Har ni några egna förslag eller önskemål kommentera då eller skicka ett mejl till [email protected] . Vill ni ha en utvärdering, ett referat eller liknade om säsongen säg till bara, vi vill att ni läsare ska få läsa om det ni vill!

Och glöm självklart inte bort frågestuden som ni hittar HÄR. :D






   Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev så sjukt glad faktiskt!

2012-05-16 @ 23:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0