6x04 'Portrait of a Lady Alexander' kommer ut inatt!

Inatt sänds 6x04 i USA. Jag kom och tänka på en sak, vill ni att vi ska lägga upp livelänkar till avsnittet? I så fall säg till! Jag tror att det är ungefär kl 2.00 i svensk tid. 
 
Jag kommer att lägga upp avsnittet någon gång mellen 5.30-6.00 imorgon bitti. Promos och Sneak peeks hittar ni under "Promos och Sneak Peeks" i menyn.
 
 

   Kommentarer
Postat av: Malin

Ja! gör det! Hade just den tanken idag. Men vet inte vilka som funkar så det vore jätte bra! :)

Svar: Jag håller på att göra en skolarbete som jag helt hade glömt bort och ska redovisa imorgon...men jag ska försöka hitta en direkt till nattens avsnitt. Om inte annat börjar jag med det nästa vecka istället. :)
Gossip Girl

2012-11-05 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0