Inatt kommer 6x05 "Monstrous Ball"

Som sagt, inatt visas 6x05 och jag kommer som vanligt att lägga upp avsnittet här på bloggen innan kl 6.00 (imorgon ska jag se till att inte försova mig som förra veckan, jag lovar). Är det någon som verkligen behöver ha avsnittet innan 6, säg till för då fixar jag det. Jag finns här för att hjälpa er med allt inom Gossip Girl!
 
Promos och Sneak Peeks till avsnittet hittar ni i menyn under kategorin "Promos och Sneak Peeks".
 
GO605B_0349rGO605A_0264r
 
 

   Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer det komma ut på piratebay efter 12??

Svar: Jag har ingen aning då jag inte laddar ner utan kollar online, tyvärr. :/
/Jouline
Gossip Girl

2012-11-12 @ 22:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0