Gossip Girl har avslutat inspelningarna för gott....

Förra veckan (fredags) spelades de sista scenerna in :( Det var ett avslutnings party i fredags natt/lördags som det kommit ut bilder ifrån. Det har även kommit ut bilder från sista dagen på inspelningarna. Sebastian Stan (Carter Baizen och Leightons irl ex kille) var även där :) på festen alltså ...:P
 
Bara så ni vet, hår info hahaha :) - Blake, har klipps sitt hår (eller om hon hade extensions) och det kommer antaglingen synas i finalen (när dem spolat fram några år), Penn har även rakat sitt hår, så han har säsongs 1 hår igen, woho :) Och även Ed har klipps sig tror jag. Men tror han inte kommer visa den i finalen. Han har iaf typ också lite säsongs 1 hår med en blandning av säsongs 2 hår :)  Leighton har klippt page, men hon kommer inte visa det i finalen enligt bilder från hennes något av hennes sista scen med Blake. :)
 

 

 

Gossip Girl cast; We’re gonna miss you. Thanks for everything. xoxothatblairwaldorf:

Ed Westwick and Chace Crawford with a fan at the Gossip Girl wrap party
Det känns så himla verkligt nu :( Inga mer set bilder :( 10 december sänds det sista nya avsnittet :( Men jag kommer alltid kolla på GG. Serier som Vänner, The OC finns fortfarande på nätet. Jag har kollat om på båda säkert 10 gånger. Kommer göra samma sak med gg om inte 100 gånger... GG var liksom den första serien som jag blev beroende av.... Får faktiskt tårar när jag skriver det här HAHAHA.... OMG... 
 

   Kommentarer
Postat av: Ida

Hej igen haha! När jag kollar på det där curicura(eller vad det nu heter) och det funkar inte att kolla på vissa klipp, det går inte från avsnitt 8 , kan du hjälpa mig igen? xd

Svar: menar du från 1x08 eller typ 5x08? :)
Gossip Girl

2012-10-22 @ 16:11:03
Postat av: Emilia

Känner samma sak, kommer lipa sönder sista avsnittet!

2012-10-22 @ 22:58:05
URL: http://eewmiliaa.blogg.se
Postat av: Ida

Hej ! Jag menar 5x08 :)

Svar: Jag vet inte vad det är som inte fungerar för dig, för jag har provat och det fungerar alldeles utmärkt. :) /Jouline
Gossip Girl

2012-10-23 @ 07:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0