6x01 "Gone maybe gone"

Ja jag glömde ställa alarm igå så ingen Live...hahahhaha jag vaknade när min brorsa skulle gå upp till jobbet. Har sett avsnittet nu dock . Jag tyckte det var bra, bättre än säsong 5, men inte det bästa (det var pilot avsnittet). Jag älskade alla referenser "Serena is not Country Strong" "Fifty shades of Boring". Älskade alla Chair moments och skrattade åt Dan (Jag hatar han och tycker han var patetiskt som inte kunde fatta han förlora sin "stora kärlek" Blair till hennes stora kärlek). Och sen har den här spoilern kommit ut "there are openings for Dan, or at least Dan thinks there might be! We'll see if he's really over [her]." Så patetiskt att han inte kan fatta att hon är med Chuck..... 
Förlåt om nån tog illa upp, som gillar Dan men alla gillar inte samma :P
 

   Kommentarer
Postat av: Anonym

sett avsnittet!!! det var så himla bra,hatar dan men tyckte lite synd om honom när han gick in och rufus och ivy låg där!!!

när chuck pratade med blair om ringen, jag grät så fint det var!!

chair chair chair <3



btw, jag kollade på denna länken och den var grym :
http://embed.novamov.com/embed.php?v=hf1ammp0smtfx

2012-10-09 @ 07:28:20
Postat av: Bela

Hej, jag har en fråga vet ni när gossip girl börjar i Sverige?

Svar: Hej! Tyvärr inte mer än att det kommer att sändas i höst.Det brukar komma ganska exakt en månad efter att det börjat i USA. :) /Jouline
Gossip Girl

2012-10-09 @ 13:50:29
Postat av: Ida N

Älskade avsnittet <33
Dan är ( som jag tycker ) Patetisk som vanligt och jag håller helt med dig !
Älskade alla underbara Chair scener, dom fyller mitt hjärta med kärlek <33

2012-10-09 @ 22:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0