Min teori: Vem är Gossip Girl?

Jag tror att Dorota är Gossip Girl. I Youtube klippet "Who is Gossip Girl?" så var det någon som sa att den trodde att det var just Dorota som var Gossip Girl, dock inga anledningar till att hon skulle vara det. När jag hörde det så kändes allt så uppenbart, självklart är det Dorota som är Gossip Girl.
 
Anledningar: Dorota står "gänget" nära, särskilt Blair. Hon får veta allt och Blair litar på henne väldigt mycket.
 
Gossip Girl visste att det var Serena som var den nya Gossip Girl. Men hur kunde hon veta det? Jo, Dorota såg det, hon märkte det. Kommer ni ihåg att Dorota pratade och frågade Serena mycket varför hon satt vid datorn så mycket? 
 
Jag tror att det är Dorota som är Gossip Girl, tror ni också det? Eller är det bara i mina tankar det spökar lite grand? Om ni inte tror att det är Dorota, vem är det då då?
 
 

 

   Kommentarer
Postat av: c

Det kan visserligen vara dorota men jag tror det är för uppenbart!


Mina teorier:

Chuck - vem har tänkt det liksom? jag tror det kan vara chuck även fast jag inte hoppas det för det kan va slutet på chuck o blair!

Dan - ja..har aldrig gillat dan, det kan va han!!!

vanessa - hon bara stack!! tror stark att det är vanessa

jenny- hatar jenny, men ja - hon kan va gg!
eller så är det någon man aldrig hört talas om
eller typ en liten roll, som typ charlie rhodes, rufus, hazel eller någon!

2012-10-08 @ 15:50:45
Postat av: Cornelia

Jag tror det är Dorota! Men ändå inte för det känns som om hon aldrig skulle göra så mot Blair. Men nu när jag såg videon och läste det du har skrivit så är det ju nästan uppenbart! :)

Btw. angående komentaren ovan, jag älskar Jenny. Inget gossip girl utan Jenny!

2012-10-08 @ 17:11:54
URL: http://cwfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0