Ny design!


Som ni ser har vi en ny design nu! Vad tycker ni om den? Själv älskar jag den!
 
Det är Madeleine som gjort den och tack så hemskt mycket, det uppskattas verkligen!
 
På min dator ser den lite konstigt ut tyvärr (alltså desigen), bakrunden ska vara svart, men för mig är den vit.
 
 
Översta bilden är från min dator där bakrunden är vit (som den inte ska vara) och andra bilden är från en dator där det är svart (som det ska vara). Snälla, delta i undersökningen så att jag kan se om fler har samma problem som jag eller om det bara är min dator det är fel på.
 
 
 

 


Vi har nu kommit fram till vad problemet är, designen går inte att se i Explorer, tyvärr.
 

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0