The Carrie Diaries

 
1.Tryck på "Close Ad and Watch as Free User", tryck ner reklmrutan
2. Tryck på "Start Video now", tryck ner reklamrutan
 
IMDB.com "Carrie Bradshaw is in her senior year of high school in the early 1980s. She asks her first questions about love, sex, friendship and family while navigating the worlds of high school and Manhattan."
 
The Carrie Diaries är en ny serie som började i måndags på CW i USA. Den handlar om Carrie Bradshaw (från Sex and the City serien och filmerna) som tonåring kommer till New York, Manhattan. Personligen älskar jag SATC serien & filmerna så jag har riktigt goda aningar om den här serien :D
 
Det är även Josh Schwartz och Stephanie Savage som gjort Gossip Girl som har varit med och skrivit serien, så den kommer "ta över" Gossip Girl kan man säga. Om ni har eller tänker se den, säg gärna vad ni tyckte sen :)

   Kommentarer
Postat av: Cornelia

Den verkar bra, kan ni fortsätta lägga ut avsnitten här? Om inte så skulle ni väl kunna länka någon sida där man kan se? :)

Svar: http://www.1channel.ch/watch-2737196-The-Carrie-Diaries Här är en sida du kan se The Carrie Diaries :) Jag rekommenderar länkar från sockshare och putlocker! // Emelie
Gossip Girl

2013-01-16 @ 19:52:31
URL: http://xoxogossipgirl.blogg.se
Postat av: alice

jag tycker att serien är bra och kommer att följa den. Men kommer ni att lägga upp avsnitten här på bloggen framöver?


Svar: http://www.1channel.ch/watch-2737196-The-Carrie-Diaries Här är en sida du kan se The Carrie Diaries :) Jag rekommenderar länkar från sockshare och putlocker!
Gossip Girl

2013-01-22 @ 14:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0