Kommentar

Tack Emma för kommentaren! Roligt när folk kommenterar utan att man ber om det! :)
Jag tyckte att det var en bra kommentar så jag lägger upp den i ett inlägg.
Emma om Vilken är Blair's bröllops klänning?:
Jag tror att den första klänningen är då Blair "drömmer" om hur hon kommer att springa ut ur kyrkan för att hon inte älskar Louis längre för hon vill vara med Chuck. Och att den andra bilden är den "riktiga" klänningen :)

Jag tycker att det var en bra idé. Men jag har en annan tanke(säger inte att något är rätt eller fel). Jag tror att en av klänningarna är en som Blair vill ha och den andra är den som Louis mamma tycker att hon ska ha. Det är helt enkelt bara att vänta och se. :)

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0